2015. szeptember 30.

Szeptemberi beszerzések

Szeptemberben szép kis könyvbeszerzést tudhatok magaménak, ugyanis ez a hónap nálunk nemcsak a sulikezdés, hanem a születésnapunk hónapja is. :) Bár az augusztusi beszerzésekről nem tartottam érdemesnek bejegyzést írni (csak egy könyvvel lettem gazdagabb), most már tudom minek szentelni ezt a posztot. :)


Szeptemberben összesen 8 könyvvel lettem gazdagabb, melynek pont a felét vettem, a másik felét ajándékba kaptam. :) Az Alxandra nagy nyári akcióját kihasználva megajándékoztuk egymást Tesómmal, így kaptam meg Ruta Sepetys Kalitkába zárt álmok című kötetét, amire a fülszöveg miatt esett a választásom. A Maxim Kiadó másik kötetét, a Főnixet már én magam vettem, ahogy Ann Aguirre Menedékét is, mindkettőt a kedvezményeknek köszönhetően. :)


Szintén az Alexandra nagy nyári akciójának a termése Érik Emptaz rövid történelmi regénye, A Medúza átka, amit pár száz forintét vétek lett volna otthagyni. Az oldal címét is megihlető A szív mechanikája, Mathias Malzieu-től szintén tesóm ajándéka volt. :) Nagyon érdekel már a Szikraváros is, amit szeptember elején tesóm vásárolt nekem Budapesten, ráadásul még a nájlont is én vehettem le róla. Bár a képen nem látszik, a felírás nagyon szép, fénylő aranyszínű.


Molyon már sok jót olvastam Natalie Babbitt Örök kalandjáról, így az Alexandra akciójában ez is a kosárban landolt. Végül, de nem utolsó sorban a Molyos születésnapi ajándékozás keretében lett enyém A balszerencse áradásának első része, A baljós kezdet Lemony Snickettől. Nagyon örülök neki, és ezúttal is köszönöm Filippinonak, hogy erre esett a választása! :) Két folytatása már egy ideje megvan, de az első rész nélkül csak a polcon várakoztak.

Ti mely kötetekkel gazdagodtatok ebben a hónapban? Olvastátok valamelyiket a friss beszerzéseim közül? :)

2 megjegyzés:

  1. Jó kis hónapod volt. :)
    Mi meg neked is ajánékoztunk egy díjat.... :) (gondoltam belinkelem ide is, mert nem tudom, hogy a molyon láttad-e már :)))
    konyvutca.blogspot.hu/2015/10/a-vandorlo-liebster-blog-award.html

    zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Molyon megőriztem, hogy ne maradjon el. :)

      Törlés