2015. április 4.

Márciusi beszerzések

Részben könyves blogként úgy éreztem, elengedhetetlen beszámolnom az elmúlt egy hónap beszerzéseiről. be kell vallanom, a márciusi beszerzések listája magasan az átlag havi költésem felett áll, de olyan nagyszerű akciókkal futottam össze ebben a hónapban, hogy muszáj volt élnem a lehetőségekkel. :)


Kezdetnek mindjárt itt volt a Szukits 40%-os akciója fantasy kötetekre. Nem hittem volna, hogy találok valami kihagyhatatlant, aztán rábukkantam J. R. R. Tolkien A Gyűrűk Ura trilógiájára. Korábban egyik kötetet sem olvastam, a filmek viszont tetszettek, így elhatároztam, hogy a közeljövőben sort kerítek a könyvekre is. Eredetileg a fekete borítós kiadást szerettem volna megvenni, de mivel az már sehol sem kapható, úgy döntöttem, elég jó áron vannak ahhoz, hogy kompromisszumot kössek. :)


Szerencsére az Alexandránál majdnem egy hétig az Európa könyvei voltak akcióban, így a Charles Dickens gyűjteményem sikerült kibővíteni a Nehéz időkkel (már csak két kötet hiányzik, hogy meglegyenek az Európánál egységesen megjelent kötetek). Ugyanezen akció keretében szereztem be J. R. R. Tolkien A hobbitját, szintén hiánypótlás céljából. A Love is Hell című novelláskötet egy Bookdepository rendelés eredménye. Mivel anno a Pokoli báléjszakák nagy kedvencem volt, szeretném a pokoli sorozat további köteteit is beszerezni, és Scott Westerfeld miatt először erre esett a választásom.


Christopher Paolini Elsőszülöttje is a Szukitsos akció keretében érkezett, úgyhogy már alig várom, hogy nyár legyen, és lecsaphassak erre, és ez Eragonra is - bár a legtöbb sorozatot szeretem először beszerezni, és csak utána elkezdeni, hogy egyből meglegyen a folytatás, már nagyon kíváncsi vagyok az Örökség almanachra. Cornelia Funke Tintaszív című regényét tesómnak köszönhetem, aki Budapestről hozta ezt a vadonatúj példányt, befóliázva, ráadásul akciós áron volt. A folytatások sajnos nem jelentek meg magyarul, úgyhogy azokra németül vagy angolul kell majd lecsapnom. Már nagyon kíváncsi vagyok Sarah Fine Sanctumjára is, mely szintén Tesóm ajándéka volt.


John Green korábbi könyvei is nagyon érdekelnek, így Lírás kuponok segítségével a Katherine a köbön és az Alaska nyomában is kemény kötésben csücsülhet a polcomon. Sarah Dessentől a That summer-t nyári olvasmánynak számon, ez szintén Bookdeporól érkezett.


Végül, de nem utolsó sorban beszereztem a Vuk mesekönyv 2013-as kiadását (Lírán keresztül), valamint Terry Pratchett Sofőrök című regényét (Szukitsról). Utóbbira már nagyon kíváncsi vagyok, hiszen a Postamester óta szeretném elolvasni Pratchett Korongvilág sorozatát, így a többi könyve is nagyon érdekel (a Sofőrök egy különálló trilógia része). A képekről kimaradt A. M. Aranth Acorenu – Kiválasztva című kötete, mely az Olvasni jó! verseny tavaszi fordulójában érkezett.

Ti mely kötetekkel gazdagodtatok ebben a hónapban? Olvastátok valamelyiket a friss beszerzéseim közül? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése