2018. augusztus 27.

Beszámoló: Book a Sloth Club augusztusi angol YA doboz (spoileres)

Sziasztok! Tőlünk szokatlan módon úgy döntöttünk, hogy most először nem könyv- vagy filmajánlót, hanem egy könyves meglepetésdoboz tartalmát hozzuk el nektek. Ez pedig nem más, mint a Book a Sloth Club (röviden BASC) augusztusi angol YA csomagja, amit júliusban rendeltem. Előzőleg már duracell, valamint jómagam is rendeltünk egy-egy BASC dobozt. Számomra sajnos az akkor csalódás volt, de azóta - mások képeit látva - egyre inkább úgy éreztem, hogy "javult" az összetétel és csábított a gondolat, hogy ismét kipróbáljam. Nagyon tetszett az augusztusi téma is – Call of the Sea –, aztán döntő ponthoz ért az ügy, mikor július 13-án, pénteken jött az e-mail, hogy aki aznap rendel, ajándék Hermione Funko Pop kulcstartót kap a dobozhoz. Úgy éreztem, ez a sors keze, nem szabad kihagynom, így végül meg is rendeltem. Nem bántam meg. :)

A dobozok kiszállítása – mint ahogy Facebookon hírül adták – néhány elem késése miatt nem kezdődött el augusztus 14-én, de ahogy észrevettem, a csapat igyekezett minél hamarabb megoldani a problémát. Persze én is türelmetlenül vártam a meglepetést, nagyon izgatott voltam, nagy is volt az örömöm, mikor pénteken kézhez kaptam a nagy dobozt. Felnyitva meg is pillantottam a tökéletesen és épségben megérkezett augusztusi dobozomat, illetve mellette a Hermionés kulcstartót.

Az augusztusi angol YA doboz, ajándék Hermione Funko Pop kulcstartóval

Persze egyből rávetettem magam a dobozra, így nem is szaporítanám tovább a szót, lássuk, mi lapult az égszínkék papírcsomagolás mögött:

A könyv - Sara Raasch: These Rebel Waves: első pillantásra magával ragadott, az írónő egyik korábbi könyvét (Hó mint hamu) ugyanis imádtam, így nagy eséllyel ezt is szeretni fogom. Gyönyörű kiadás, kemény kötés, védőborítóval, ígéretes fülszöveggel.

Levél az írótól: bírom, hogy ezzel személyesebbé válik a doboz, hiszen az író egyenesen hozzánk szól rövid kis levelében, irigykedve a dobozunkra. :)

Percy Jackson által inspirált tornazsák: a Percy Jackson könyveket anno tűkön ülve vártuk a testvéremmel, máig nagy kedvencem a "klasszikus" öt kötet, így mondanom sem kell, mennyire örültem a zsáknak. Egyrészt imádom a színét (valamiért nagyon szeretem a kék tárgyakat, pedig nem is ez a kedvenc színem :)), másrészt a felirat is találó: „with great power comes the great need to take a nap.” Szeretem váltogatni a táskákat, így nekem ez simán elmegy az utcára, suliba, bevásárolni, bárhová.

Kék befőttes pohár, kék-fehér szívószállal: szintén levett a lábamról. Természetesen a színe és fehér mintája is rásegítettek erre, a bálnákat pedig szeretem, így a „set sail” felirat már csak hab volt a tortán. :) Mindig is szerettem volna ilyen befőttes üvegre hajazó poharat, ráadásul ennek füle is van, hogy az olyan motyák, mint én, se ejtsék le. Jó is lesz belőle limonádét kortyolgatni az olvasáshoz, amikor végre visszatér a jó idő. :)

A BASC augusztusi angol YA dobozának tartalma egy képen (Kattints a képre a nagyobb méretért!)


Hableányos uzsonnás táska: na jó, először nem tudtam, mire való, nekem szimplán hűtőtáskának vagy neszesszernek tetszett, aztán rájöttem, hogy igazából ezekre is használható, praktikus kistáskáról van szó. Szerintem nagyon cuki a mintája, fémes borítású a belseje, így valószínűleg jól tartja a hőt, a mérete pedig szerintem nagyobb, mint elsőre várná az ember.

Tropical Skittles: bevallom, a Skittles még annak ellenére is új nekem, hogy már itthon is jó pár éve elérhető, de talán pont ezért itt az ideje, hogy megkóstoljam. Ráadásul nem is kis csomagról van szó, ez egy méretes darab, hogy az egész családnak jusson belőle.

Epres és barackos dzsem: jaj, ezt a szép kis üveget valószínűleg nem lesz szívem felbontani, úgyhogy vagy lejáratkor fogyasztjuk el, vagy további 10 évig fogja ebben az állapotban díszíteni a polcot. Mint elem viszont így is tetszik, mondjuk én odavagyok az ilyen apróságokért.

Mindezek mellett található a dobozban egy augusztusi angol Lajhírek füzetecske, amiben az írónővel készült interjút, illetve az előző havi dobozról készült képek válogatását láthatjuk. Számomra összességében nagyon megérte a doboz, kellemes meglepetésként ért, úgy érzem, hogy megérte a befektetett pénzt, így tegnap megrendeltem a szeptemberi angol YA dobozt is. Remélem, hogy arról is ilyen boldogan írhatok majd nektek beszámolót! :)

Megjegyzés: a félreértések elkerülése végett hozzátenném, ez nem egy reklám jellegű poszt, ugyanúgy és ugyanannyit fizettem a dobozért, mint mások, és ahogy említettem, velem is előfordult, hogy csalódtam. Most azonban minden elem tetszett, ennyi az egész. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése